سپهرجونسپهرجون، تا این لحظه: 10 سال و 7 ماه و 6 روز سن داره

کودکانه های سپهر

پسرم داره میاد

1392/7/21 13:21
نویسنده : مامانی
765 بازدید
اشتراک گذاری

دیگه چیزی نمونده تا بیای پیشم ساکت رو بستم کمتر از دو روزه دیگه روی ماهتو می بینم .دلم برای دیدن صورتت پر می کشه هر چند که می دونم دلم برای این روزای با هم بودن خیلی تنگ میشه

عزیزم این روزامامانی خیلی استرس داره ترس از عمل  بیهوشی اینکه پسرم سالم بدنیا بیاد ولی از یک طرف خوشحالم که میبینمت بغلت می کنم ومیبوسمت

دلم واسه بوکسور کوچولوی توی دلم خیلی تنگ میشه توی این نه ماه خیلی بهت عادت کرده بودم باورم نمی شه این روزا داره تموم می شه توی این مدت هر جا که رفتم با من بودی قول بده بعد از این هم تنهام نذاری

درسته این روزا رو با هم سپری کردیم ولی تو یادت نمی مونه فرشته کوچولوی من :چقدر باهات درددل کردم حرف زدم گریه کردم وخندیدم چه لحظه های شیرینی بود وقتی منو بابایی منتظر تکون خوردنات بودیم وتو ناز می کردی وما قربون صدقت می رفتیم واسه این روزا ولحظات دلم تنگ می شه ...

خیلی وقته کنارمی قلبت کنار قلبم داره می تپه دلم نمی خواد از توی دلم درت بیارن بهترین جای بدنم دارم ازت مراقبت می کنم ولی نه تازه قراره تو رو به دنیا بیارم  یه موجود زنده که خودم پرورشش دادم

عزیزم این آخرین دلنوشته من تو دورانه بارداریه میسپارمت به خدا انشاالله پس فردا یعنی سه شنبه 23 مهر1392 صحیح وسلامت به دنیا میای ومن مادر می شم

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (7)

مامان یکتا و تینا
21 مهر 92 13:40
وای نمی دانی من چه ذوق مرگ شدم از خوشحالی انشالله به سلامتی منتظرت هستیم با عزیزت و عکس های نازش


ممنون خانمی خدا دخمل های نازت رو واست نگهداره
عمو وحيد
3 آبان 92 16:06
عمو قبونش بشه... خوشم مياد از همين اول برنامه ريزي داره: شير،خواب،جيش،شير،خواب،جيش
وصال
4 آبان 92 13:18
با سلام ایشالا قدمش خیر باشهورودش مبارک باشه به زندگیتون
fafa.tk
4 آبان 92 15:39
مبارک باشه ایشالله سالم و سلامت باشه همه عمر خیلی خوشگل بود سپهر کوچولوتون خدا حفظش کنه....ایشالله
مهتاب
4 آبان 92 16:36
سلام.....قدم نو رسیده مبارک......خدا حفظش کنه واستون و زندگیه 3نفره ی شیرینی رو براتون از صمیم قلب ارزومندم ...خیلی حس خوبی دارم وقتی نوشته های یه مامانو از همون ابتدا تا موقع بدنیا اومدن میخونم....از طرف یه مامای عاشق بچه


ممنون از همگی
نسترن
15 آبان 92 10:00
دوست عزیزم تبریک برای چشیدن طعم مادری واژه کوچیکی...

بهترین ها رو برای دوست خوبم و پسر گلش آرزو می کنم انشاله کانون گرم سه نفره خانوادتون هر روز گرم و گرم تر بشه


ممنون دوست گلم
مامانی
28 آذر 92 16:06