سپهرجونسپهرجون، تا این لحظه: 10 سال و 7 ماه و 6 روز سن داره

کودکانه های سپهر

پسرمهرماهی

1392/6/23 23:40
نویسنده : مامانی
288 بازدید
اشتراک گذاری

امروز واسه چکاپ رفتیم پیش دکتر تا ببینیم پسرم چقدر رشد کرده ؟بعد از چند ماه دوباره توی سونوگرافی دیدمت مثل اینکه پسرم دیگه وقت اومدنش شده تا چند هفته دیگه باید از دل مامانی بیای بیرون

خانم دکتر غافل گیرم کرد گفت :١٥ مهر نی نی میاد ما تا الان فکر می کردیم قراره پسره آبان باشی

بابایی وقتی این خبر رو شنید گفت:من که هنوز آمادگی ندارم نیشخندحالا دیگه شمارش معکوس شروع شده واسه اومدن آقا سپهر

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (3)

نسترن
7 مهر 92 13:26
سلاممممم مامان گلللل

خوبی؟؟؟

دلم برات تنگ شده

آخی نزدیک زایمانت چه زود گذشت

من هم این ماه مامان شدم می خواستم بهت زنگ بزنم شماره ات و گم کردم

راست می گی نسترن جون
خیلی خوشحال شدم انشالله به سلامتی عزیزم
منم دلم واست تنگ شده بوس
مامان محيا
13 مهر 92 17:11
سلام عزيزم.اتفاقي وبلاگت رو ديدم من و شما فقط يه ساعت ني ني هامون با هم فرق دارن!!!جالبه نه...اميدوارم هر دوشون سالم و سرحال به دنيا بيان


عمو وحيد
3 آبان 92 16:08
سپهر عمو بدقولي کرد بجاي آبان يا 15 مهر 23 مهر بدنيا اومد...عمو قربون بد قولياش بشه