سپهرجونسپهرجون، تا این لحظه: 10 سال و 7 ماه و 6 روز سن داره

کودکانه های سپهر

خواب آلو

1392/6/18 16:36
نویسنده : مامانی
210 بازدید
اشتراک گذاری

سلام عزیزدلم امروز خیلی مامان رو ترسوندی قول بده دیگه از این شیطونی ها نکنی صبح که از خواب بیدار شدم اصلا تکون نخوردی فکر کردم خوابیدی منم مشغول آشپزی وکارای خونه شدم ولی تا ساعت یک که دیدم خبری از لگدات نیست حسابی نگران شدم باهات صحبت کردم نازت کردم فایده نداشت انگار نه انگار همش با خودم می گفتم نکنه بلایی سر پسرم اومده باشه ؟خلاصه نیم ساعتی که گذشت بلاخره یک تکون خیلی کوچولو خوردی انگار دنیا رو بهم داده باشن تازه فهمیدم پسرتنبلم تا الان خواب بوده مثل اینکه شب قبل دیر خوابیده بودی

totalgifs.com sleeping gif gif 44.gif

عزیزم قول بده دیگه مامان رو با این کارت نترسونی .وقتی واسه بابایی تعریف کردم کلی خندید وقربون صدقه پسرش رفت

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (0)