سپهرجونسپهرجون، تا این لحظه: 10 سال و 7 ماه و 6 روز سن داره

کودکانه های سپهر

ای جونم

1392/4/14 13:56
نویسنده : مامانی
2,195 بازدید
اشتراک گذاری

تمام احساس وحرف من برای پسر عزیزم

ای جونم قدمات رو چشام بیا ومهمونم شو

گرمیه خونم شو ببین پریشون دلم بیا آرومم کن

ای جونم می خوام عطر تنت بپیچه تو خونم

تو که نیستی یه سرگردونه دیوونم ای جونم بیا که داغونم

ای جونم عمرم نفسم عشقم تویی همه کسم

آی که چه خوشحالم تو رو دارم ای جونم

ای جونم دلیل بودنم عشقت مثل خون تو تنم آی که چه خوشحالم تو رو دارم

ای جونم من این حس قشنگو به تو مدیونم میدونم تا دنیا باشه عاشق تو میمونم

ای جونم عمرم نفسم عشقم تویی همه کسم آی که چه خوشحالم تو رو دارم ای جونم

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (2)

مامان سارا
3 مرداد 92 17:41
خاله قربونت بشه زودتر بیا همه منتظریم روی ماهتو ببینیم مخصوصا دختر خاله ات که برای دیدنت روز شماری میکنه شبهایم خوابتو میبینه


ممنون خاله مهربونم
مریم
17 مرداد 92 0:41
اولا که جریان فال شگفت انگیز بود مبارک باشه
دوما حستو خوب درک میکنم منم واسه دیدنشون لحظه شماری میکردم
سوما دلم برات @ شده دختر کجایی?


ممنون عزیزم منم دلم واست تنگ شده خیلی دوست دارم خودت وبچه های نازت رو دوباره ببینم