سپهرجونسپهرجون، تا این لحظه: 10 سال و 7 ماه و 6 روز سن داره

کودکانه های سپهر

هفته یازده

1392/1/19 21:17
نویسنده : مامانی
224 بازدید
اشتراک گذاری

عزیزم امروز رفتم پیش خانم دکتری که قراره تو رو بدنیا بیاره خیلی دکتر مهربونیه  حتما تو هم خوشت اومده بعد از اینکه واسم پرونده تشکیل داد گفت برو بخواب تا ببینم نی نی در چه حاله؟

دستگاه سونو رو گذاشت رو شیمکم که یهو توی تلوزیون دیدمت بند انگشتی خودم چه بزرگ شده دستها وپاهات وحتی انگشت هاتم دیده می شدند

کلی ذوق کردم معلوم می شه که خیلی شیطون بلا هستی دائم در حاله دست وپا زدن بودی وشنا  میکردی الهی قربونه انگشتهای کوچولوت برم تا ماهه بعد که دوباره ببینمت دلم خیلی تنگ می شه .طفلی بابایی که نتونست بیاد  ببینه تو رو

وقتی از مطب دکتر اومدم بیرون یه اس ام اس زدم به بابایی که خیلی نگران بود : سلام بابایی من حالم خوفه با مامان داریم می ریم خونمون زودی بیا (ما دلمون بستنی می خوادنیشخند)

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (2)

مامان کوچولو
8 اردیبهشت 92 16:49
خدا واستون حفظش کنه


ممنون
یه مامان مهربون!!
18 اردیبهشت 92 12:57
سلام عزیزم...مر30 که اومدی پیشم.امیدوارم نی نی شیطونت به سلامتی دنیا بیاد