سپهرجونسپهرجون، تا این لحظه: 10 سال و 7 ماه و 6 روز سن داره

کودکانه های سپهر

نیم سالگی

1393/1/23 17:47
نویسنده : مامانی
186 بازدید
اشتراک گذاری

پسرم امروز شش ماهه شدی نیم سالگیت مبارک

شش ماهه که ما باهمیم خیلی دوست دارم شدی تمام زندگیم عشق کوچولوی من .خیلی شیرین وخوردنی شدی کولوچه من دائم در حاله خندیدن وشیرین کاری هستی صداهای با مزه ای از خودت در میاری درست امروز که شش ماهت تموم شد شروع کردی به دددد گفتن تو راه برگشتن از دکتر .کار دیگه ای هم که یاد گرفتی با دهنت تف تف می کنی لبخند

روز23فروردین باهم رفتیم دکترواسه چکاپ 6ماهگی .برای آقای دکترکلی خندیدی ودکترهمش می گفت چقدراین پسربانمک شده چقدر خوش اخلاقه... خلاصه که آقای دکتر بلخره اجازه دادن غذا رو شروع کنیم البته من از 5ماهگی حریره بادوم فرنی وسرلاک بهت می دادم ولی حالا دیگه می تونی سوپ بخوری

تو راه برگشت از مطب برای اولین بار سوار اتوبوس شدیم که خیلی واست تازگی داشت همش به آدما نگاه می کردی وبا صدای بلند ددددد می کردی (برای اولین بار) وهمه نگات می کردن منم می گفتم پسرم تاحالا سوار اتوبوس نشده واسه همین ذوق کرده

    

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (1)

خاله سپهر
28 فروردین 93 0:02
خاله قربونت بشه عزیزم نیم سالگیت مبارک
مامانی
پاسخ