سپهرجونسپهرجون، تا این لحظه: 10 سال و 7 ماه و 7 روز سن داره

کودکانه های سپهر

به دنیای ما خوش اومدی

1391/12/7 23:45
نویسنده : مامانی
221 بازدید
اشتراک گذاری

کوچولوی نازم

بلاخره تصمیمیت رو گرفتی بیای تو شیمک مامانی

عزیزم من وبابایی حسابی غافلگیر شدیم

امروزصبح یعنی دوشنبه ٧ اسفند١٣٩١ نی نیه نازم اولین نقاشیه عمرش رو کشید

دوتاخط قرمز خوشرنگ واینجوری بودکه به ما فهموندی:ای بابا من اومدم چلا کسی بهم  خوش آمدنمیگه؟؟؟؟؟؟؟؟!!!!!!!!!!!!!Hello

من که کلی ذوق زده شده بودم سریع رفتم آزمایشگاه تا مطمئن بشم جوابش ساعت ٩شب حاضرمیشد منم که کلی استرس داشتم نمی تونستم برم خونه تصمیم گرفتم توی این فاصله برم یه چرخی توی خیابون بزنم وبعد از کلی گشتن یه جفت جوراب کوشولو نازنازی خریدم وبرگشتم خونه ساعت ٧طاقت نیاوردم وزنگ زدم آزمایشگاه

بلهههههههههههههههه مثبته Yah

بی بی چک وجوراب ها رو کادو کردم وروش نوشتم تقدیم به مهربونترین بابای دنیا وقتی بابایی اومد کادو رو بهش دادمولی باورش نمی شدمنم گفتم اگه باورت نمیشه برو جواب آزمایش رو بگیر اونم بدوبدو رفت وقتی برگشت قیافش اینجوری بود  

 بلاخره باورش شد

بعد هم کلی خوشحالی کردیم

 

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (1)

مامان فری
19 اسفند 91 17:43
انشاالله نی نی کوچولو زود زود میاد پیشتون ، عزیزم مواظب خودت باش














ممنون عزیزم